5.30.2012

Krea eller ej?

Det er godt nok ikke meget jeg får kreaet for tiden. Men heldigvis kommer der da lidt på bordet, dog ikke noget jeg har fået taget billeder af endnu.

Jeg har fået "syet" en cirkelguirlande, som jeg fandt inspiration til her i blogland, men som jeg ikke kan finde igen, jeg har også eksperimenteret med noget lignende, bare med blomster. Det har taget lidt fnilren, men er lykkes til sidst. Det skal bruges til Røskvas fødselsdag, som jo er lige om lidt. Uha.

Jeg strikker stadig på det lækre nordlyssjal, som jeg allerede har lavet i grøn. Det er sjovt, for da jeg lavede det første var det supersvært, men nu synes jeg det er lidt kedeligt. Det næste jeg strikker skal i hvert tilfælde være sværere. Men smukt er det.

Ellers går mine dage med ansøgninger. Jeg skriver og skriver og retter og skriver og researcher og skriver noget mere. I dag fik jeg sendt ansøgning afsted til drømmejobbet, så må vi håbe de kan se, hvor fantastisk jeg er og hvordan de ikke kan undvære mig i deres stab. Der er bare så mange der søger elevpladser. Af dem jeg allerede har søgt og fået svar på har der været hhv. 287 og 158 ansøgere. Det er svært at sælge sig selv, når der er så mange om buddet, men jeg orker ikke at være arbejdsløs, så jeg SKAL fanme have en elevplads. Basta!

Ingen kommentarer: