10.04.2011

En hård nat

Røskva sov først kvart over 2 i nat. Vi skulle lige se et afsnit færdig og ordne nogle småting, så vi var i seng kl. 2.55. Kl. 3 vågnede hun så igen, og ville ikke lige falde i søvn. Det var godt nok hårdt. Jeg havde lige regnet med en god 4 timers lur, fordi hun de sidste par nætter har sovet fra 2-7. Hun vågnede så også først kl. 7 i morges, men sov først kl. 4., så jeg har ikke sovet så meget i nat. Kl. 10 var hun helt vågen og ville op, og så tog hun sig selvfølgelig en lang 2 timers lur bagefter, hvor jeg ikke kunne sove, fordi jeg var i mødregruppe.

Efter hun kom op til mig kl. 7 og faldt i søvn igen lå hun og møvede sig. Hun blev ved med at møve sig ind i min armhule, så jeg stort set ikke fik sovet. Hver gang jeg flyttede mig, møvede hun sig med. Meget hyggeligt, men ikke ligefrem søvnfremkaldende.

Ingen kommentarer: