9.23.2011

Søvn

Vi havde ellers haft nogle gode nætter, hvor Røskva sover fra kl. 2, indtil hun skal ammes, hvor hun så kommer hen i sengen med mig, men i nat ville hun slet ikke sove. Jeg er nok blevet mindre tålmodig, eller har bare lært at det alligevel ikke nytter noget, så vi så lidt film og hyggede, ammede en gang mere, og så kunne hun falde i søvn. Klokken var derfor næsten 4 inden jeg kom i seng. Hun vågnede kort tid efter, og kom over i dobbeltsengen, men Kristian kunne alligevel ikke sove for sin medicin, så jeg vi lå alene, og jeg fik sovet rigtigt godt. Jeg tog også Kristians dyne, og det var rigtigt godt at få lidt mere varme. Jeg skal vist have skaffet mig en varmere dyne eller måske skal jeg bare begynde at bruge dobbeltdynen igen.

I dag var Deluxe-mødrene på besøg. Det var bare så dejligt at se dem igen, og vi hyggede rigtigt meget. På et tidspunkt lå alle børnene på legemadrassen, på rad og række og storsmilede. Det var et fantastisk syn. Vi snakkede om pseudotvillinger, og jeg har efterfølgende læst lidt om det. Jo mere jeg læser desto mindre frygter jeg faktisk at få endnu én tæt på. Nu skal jeg lige tabe mig og være i bedre form inden det bliver aktuelt.

Ingen kommentarer: